Suzuki GSXR Forum banner

1 - 20 of 29 Posts

·
Registered
Joined
·
6,980 Posts
Discussion Starter #1
Steve and I'm a post-a-holic.
 

·
Registered
Joined
·
6,980 Posts
Discussion Starter #4
yes ma'am I am!
 

·
Registered
Joined
·
320 Posts
Whores... the whole lot of you.
 

·
Registered
Joined
·
6,980 Posts
Discussion Starter #6
mainly just me though!! haha :eek:
 

·
Registered
Joined
·
320 Posts
You are quick.
 

·
Registered
Joined
·
234 Posts
Ski Bum you are just a slut Whores get paid to do this. LOL :D
 

·
Registered
Joined
·
6,980 Posts
Discussion Starter #9
well then I am a Whore!!, because technically i'm getting paid to do this, because I am at work, ahahahahahah. muwaahaha. :p
 

·
Registered
Joined
·
234 Posts
Makes two of us. But I am a very expensive Whore! Just not as active as you! :D LoL
I still need to post pictures of my 04 750 Have added a few things to it.
Blue Piug Wind Screen
Yosh RS-3 SS
Fender Elinator
Thinking about powder coating rear Pegs and brackets flat black to match frame.
 

·
Registered
Joined
·
6,980 Posts
Discussion Starter #12
I can work on it, we'll see how far I can get up there. But its not like we have all those posts that I can respond to, so it makes it a little harder.
 

·
Registered
Joined
·
3,280 Posts
damn you bastard

when i came on all i thought was "now i can catch ski in post count"

guess not......... :mad:
 

·
Registered
Joined
·
6,980 Posts
Discussion Starter #14
it will never happen, muwahahaha!!!
 

·
Registered
Joined
·
6,980 Posts
Discussion Starter #16
I'm gonna powdercoat my rear pegs black also.

Yea, I'll be there shortly, just give it a little time.
 

·
Administrator
Joined
·
1,000,000,259 Posts
we can catch him USDM
hahaha he has to sleep some time!
 

·
Registered
Joined
·
6,980 Posts
Discussion Starter #20
Sleep???? Whats that??
 
1 - 20 of 29 Posts
Top