Suzuki GSXR Forum banner

Najlepszy rok dla GSXR 600

74K views 27 replies 21 participants last post by  rv6john  
#1 ·
Cześć, nowy na forach i chciałem zadać jedno lub dwa pytania

Jeżdżę już około 3 lat. Zaczynałem od małego skutera 50 cm3, przeszedłem na 125, a następnie w końcu na 250 ninja, na którym jeżdżę od 2 lat. Myślę, że czas na ulepszenie. Opcje w mojej okolicy dla używanego gsxr 600 z budżetem około 6 tys. sięgają od 2000 do 2009 roku, nawet od czasu do czasu 750 w tym przedziale cenowym, więc po prostu się zastanawiałem, który rok byłby najlepszy dla używanego motocykla? Pamiętaj, że będzie on używany codziennie do krótkich dojazdów do pracy i weekendowej zabawy.
 
#2 ·
W jakim kraju się znajdujesz? Zazwyczaj nowsze modele mają ulepszenia w stosunku do poprzednich lat, więc im nowszy, tym lepiej pod tym względem. Osobiście wolę model z lat 2008-2010, tylko ze względu na wygląd.
 
#4 ·
Moja najmniej ulubiona z tego szerokiego zakresu dat to 04-05 600 i to tylko na podstawie wyglądu, i wcale nie wyglądają źle, to po prostu moja najmniej ulubiona. Mam słabość do wyglądu 00-03, a 08+ jest seksowne. Jedynymi, na które trzeba uważać, są 06-08 (i kilka tu i tam powyżej), które mają problemy z psującymi się R/Rs, ale były wezwania do serwisu dla większości, aby w tym pomóc, a nawet jeśli nie, części zamienne z rynku wtórnego są tanie i łatwe. Jest też wezwanie do serwisu hamulców MC dla wszystkich po 04, jak sądzę.

WSZYSTKIE ŚWIETNE motocykle. Po prostu poświęć trochę czasu i wybierz najlepszy dla siebie!

Również ŚWIETNA robota w przechodzeniu przez swoje motocykle. Dobrze widzieć, że ktoś robi to dobrze. Chciałbym usłyszeć, jak myślisz, że ci to pomogło jako kierowcy.
 
#21 ·
Mój najmniej ulubiony w tym szerokim zakresie dat to 04-05 600 i to tylko na podstawie wyglądu, i wcale nie wyglądają źle, to po prostu mój najmniej ulubiony. Mam słabość do wyglądu 00-03, a 08+ jest seksowny. Jedynymi, na które trzeba uważać, są 06-08 (i kilka tu i tam powyżej), które mają problemy z psującymi się R/Rs, ale były wezwania do serwisu dla większości, aby w tym pomóc, a nawet jeśli nie, części zamienne z rynku wtórnego są tanie i łatwe. Jest też wezwanie do serwisu hamulców MC dla każdego z nich po 04, jak sądzę.

WSZYSTKIE ŚWIETNE motocykle. Po prostu poświęć trochę czasu i wybierz najlepszy dla siebie!

Również ŚWIETNA robota w przechodzeniu przez swoje motocykle. Dobrze widzieć, jak ktoś robi to dobrze. Chciałbym usłyszeć, jak myślisz, że ci to pomogło jako kierowcy.
Zgadzam się w 100 procentach z 00-03. Ładna, szeroka karoseria z dobrymi liniami.
 
#13 ·
06/07 to najlepiej wyglądające GSXR-y, jakie kiedykolwiek powstały IMO.
Zgadzam się z redmist... Myślę, że k6/k7 to najlepszy 600/750, jaki kiedykolwiek wyprodukowała suzuki. Właściwie mam k7 6er w moim garażu, nad którym pracuję

Ale k5/k6 1k to najszybszy/najseksowniejszy motocykl, jaki kiedykolwiek powstał :shifty
 
#6 ·
Większość z nich ma swoje własne małe problemy. k4 i k5 mają problemy ze STVA, które wymagają lutowania, gdy się pojawią. To zależy od tego, który wygląd wolisz. Usiądź na kilku i zobacz, który dobrze do ciebie pasuje.
 
#7 ·
Dzięki za wszystkie opinie, chłopaki. Wygląda na to, że nie muszę być zbytnio wybredny co do roku, więc mogę zaoszczędzić kilka dolców na starszym. Również w odpowiedzi na pytanie SRAD'a, myślę, że najbardziej pomogło mi to w budowaniu pewności siebie. Wiedza, jak jeździć na dwóch kołach na drodze, bardzo pomaga, zanim wrzucisz sprzęgło do równania XD
 
#8 ·
Cokolwiek wybierzesz, dobrze przyjrzyj się tylnej zębatce i łańcuchowi. Jeśli zębatka ma zęby w kształcie płetw rekina lub łańcuch jest zardzewiały lub brudny, właściciel nie zadał sobie trudu, aby go konserwować, więc prawdopodobnie albo odejdę, albo zbije cenę.

Jeśli skończysz z k6/7, problemy, z którymi wielu z nas boryka się z systemem ładowania, są łatwe do rozwiązania, o ile nie używasz tanich części lub ignorujesz znaki ostrzegawcze nadchodzącej zagłady (przepalające się żarówki reflektorów) lub rozładowany akumulator itp.
 
  • Like
Reactions: JohnPaul
#10 · (Edited)
Moim wyborem jest znalezienie świetnej oferty na 11-12.

Aktualna generacja i świetny motocykl.

W mojej okolicy są one na craigslist za 6500 $, co po negocjacjach dałoby 6000 $.
Dostałem mojego idealnego L2 600 za 7000 $ OTD. Wartość NADA wynosiła 8900 $, więc czuję, że zrobiłem dobry interes. Miał 3400 mil, kiedy go dostałem w marcu. Nie zapomnij, że musisz zapłacić podatek od pełnej ceny zakupu motocykla, gdy po raz pierwszy dostajesz tablice rejestracyjne, chyba że kupujesz go od dealera. Więc możesz go dostać od prywatnego sprzedawcy za 6000 $, ale będzie cię to kosztować kolejne 300 $, gdy nadejdzie czas na tablice. Nie sądzę, żeby ludzie zwykle to uwzględniali, rozważając cenę.

Osobiście uważam, że motocykle sportowe z ostatnich 15 lat wyglądają całkiem znakomicie. Niektóre wyglądają lepiej niż inne, ale nie sądzę, żeby którykolwiek z nich był brzydki. Jedną rzeczą, która je wszystkie łączy, jest to, że są szalenie szybkie i pod tym względem naprawdę nie można się pomylić. Bardziej martwiłbym się przebiegiem i problemami mechanicznymi niż estetyką. Zawsze możesz kupić nowe plastiki lub pomalować te, które masz, jeśli nie podoba ci się kolor. Jeśli chodzi o to, które lata wyglądają najlepiej... Zazwyczaj wolę wygląd K9-K10, ale pokochałem swój własny.
 
#15 · (Edited)
Mam 07 750 i 08 750,
Lubię oba motocykle, ale wolę mój 08. Zbiornik i przednia owiewka 08 są nieco węższe, a przednie światło wygląda inaczej, 08 ma przełącznik trybu przepustnicy, 07 nie. Oba mają takie samo odczucie podczas jazdy. Jestem prawie pewien, że 600 są takie same.

W moim 08 dwukrotnie miałem wykonaną akcję serwisową Recitfier
i zrobiłem wymianę R1 mc i zacisku w 08
i przedni zacisk w 07 wymieniłem na 09 GSXR 1000
 
#18 ·
Cześć, nowy na forach i chciałem zadać jedno lub dwa pytania

Jeżdżę od około 3 lat, zaczynałem na małym skuterze 50 cm3, przeszedłem na 125, a następnie na 250 ninja, na którym jeżdżę od 2 lat. Myślę, że czas na ulepszenie. Opcje w mojej okolicy dla używanego gsxr 600 z budżetem około 6000 euro wahają się od 2000 do 2009 roku, a nawet od czasu do czasu 750 w tym przedziale cenowym, więc po prostu się zastanawiałem, który rok byłby najlepszy dla używanego motocykla? Pamiętaj, że będzie używany codziennie do krótkich dojazdów do pracy i weekendowej zabawy
Rób sobie przysługę i pomiń 600, przejdź prosto do 750!! To dokładnie ten sam motocykl z 20 KM więcej i jeśli jeździsz nim po ulicy, to właśnie tego chcesz.

Wolę 06-07, ponieważ jest piekielnie gorący, a części są już bardzo obfite. Powodzenia, człowieku!
 
#19 ·
Zrób sobie przysługę i pomiń 600, przejdź prosto do 750!! To dokładnie ten sam motocykl z 20 KM więcej i jeśli jeździsz nim po ulicy, to właśnie tego chcesz.

Wolę 06-07, ponieważ jest piekielnie gorący, a części są teraz bardzo obfite. Powodzenia!
Przyjrzę się również 750, dzięki. Chociaż sprawy się dla mnie opóźnią, miejsce, w którym pracuję, zamknęło się, więc na razie jestem bez pracy, dopóki nie znajdę czegoś innego. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wszystkie uwagi!
 
#22 ·
2010-2011. To na podstawie forów. Po prostu nie widać wielu wątków problemowych dla tych lat. W 2006 roku wprowadzono węższą pozycję kierowcy i to ogromna zmiana. Uwielbiam mój 05, ale 06 i nowsze są o wiele bardziej przyjazne dla kierowcy. Dysponując budżetem 6 tys. euro, powinieneś być w stanie znaleźć coś tak nowego jak 2015. Gdybym był w twojej sytuacji, szukałbym w latach 2010-2015.
 
#24 ·
Muszę odpowietrzać przednie hamulce co kilka dni i słyszałem, że było wezwanie do serwisu GSXR 04-05 i zastanawiam się, czy nadal wymienią mój...
Poza tym nie mam problemów z moim 04 600
Po prostu zadzwoń/idź do autoryzowanego dealera Suzuki. Uruchomią Twój Vin i sprawdzą.

Wysłane z mojego SAMSUNG-SM-N900A za pomocą Tapatalk