Suzuki GSXR Forum banner

Najlepszy rok dla GSXR 600

74K views 27 replies 21 participants last post by  rv6john  
#1 ·
Cześć, nowy na forach i chciałem zadać jedno lub dwa pytania

Jeżdżę już około 3 lat. Zaczynałem od małego skutera 50 cm3, przeszedłem na 125, a następnie w końcu na 250 ninja, na którym jeżdżę od 2 lat. Myślę, że czas na ulepszenie. Opcje w mojej okolicy dla używanego gsxr 600 z budżetem około 6 tys. sięgają od 2000 do 2009 roku, nawet od czasu do czasu 750 w tym przedziale cenowym, więc po prostu się zastanawiałem, który rok byłby najlepszy dla używanego motocykla? Pamiętaj, że będzie on używany codziennie do krótkich dojazdów do pracy i weekendowej zabawy.

#2 ·
W jakim kraju się znajdujesz? Zazwyczaj nowsze modele mają ulepszenia w stosunku do poprzednich lat, więc im nowszy, tym lepiej pod tym względem. Osobiście wolę model z lat 2008-2010, tylko ze względu na wygląd.

#4 ·
Moja najmniej ulubiona z tego szerokiego zakresu dat to 04-05 600 i to tylko na podstawie wyglądu, i wcale nie wyglądają źle, to po prostu moja najmniej ulubiona. Mam słabość do wyglądu 00-03, a 08+ jest seksowne. Jedynymi, na które trzeba uważać, są 06-08 (i kilka tu i tam powyżej), które mają problemy z psującymi się R/Rs, ale były wezwania do serwisu dla większości, aby w tym pomóc, a nawet jeśli nie, części zamienne z rynku wtórnego są tanie i łatwe. Jest też wezwanie do serwisu hamulców MC dla wszystkich po 04, jak sądzę.

WSZYSTKIE ŚWIETNE motocykle. Po prostu poświęć trochę czasu i wybierz najlepszy dla siebie!

Również ŚWIETNA robota w przechodzeniu przez swoje motocykle. Dobrze widzieć, że ktoś robi to dobrze. Chciałbym usłyszeć, jak myślisz, że ci to pomogło jako kierowcy.

#21 ·