Przejdź do filmów na YouTube Brocks Performance, gdzie robi wiele filmów z hamowni na 2017 GSXR 1000 dotyczących zaworu wydechowego, zaworów kolektora i wielu innych rzeczy.
Dlaczego więc EXUP tam jest? Służy do kontrolowania powietrza przy niskich obrotach. Jeśli nie jedziesz szybko i nie korzystasz z Suzuki Ram Air Direct (SRAD), to nie wciągasz dużo powietrza, aby wytworzyć moc. EXUP pozostaje częściowo zamknięty przy niskich obrotach, aby zwiększyć prędkość powietrza, co wymaga również mniejszej ilości paliwa (w tym miejscu pomaga to w argumentacji dotyczącej emisji).
Kiedy usuniesz EXUP, odchudzasz motocykl i na stałe usuwasz prędkość spalin, co bez mapowania sprawi, że będzie się "wzbraniał" (jak szalony koń) lub straci moc.
Rezultatem na ulicy lub torze jest chudszy motocykl i chociaż chudy atomizuje bardziej wydajnie/spala się szybciej (chudy jest złośliwy), może być szkodliwy w dłuższej perspektywie (należy rozważyć flash ECU lub strojenie dynojet).