Witajcie wszyscy i z góry dziękuję.
Dziś próbowałem włączyć mój GSX-R125 i z jakiegoś powodu niebieskie światło bezkluczykowego zapłonu nie włącza się, gdy naciskam klawisz raz, jak powinno, więc nie mogę przekręcić kluczyka. Mogę jednak włączyć mój motocykl, wprowadzając ręcznie kod mojego klucza, więc wspomniane światło i stacyjka działają, jak również sam przełącznik. Po uruchomieniu zapala się kontrolka silnika (i pozostaje włączona), a na desce rozdzielczej pojawia się również sygnał F I. Nie mam pojęcia, czy może to być spowodowane nierozpoznaniem komunikatora bezkluczykowego, problemem ze stacyjką, bezpiecznikiem... Komunikator ma baterie i właśnie zainstalowałem nową w motocyklu, myśląc, że to problem, ale bezskutecznie. Jakieś pomysły?
Zaledwie zeszłej nocy jeździłem nim i wszystko działało dobrze, chociaż miałem pilot do drzwi garażowych w tej samej kieszeni co komunikator bezkluczykowy. Instrukcja mówi, że to może powodować problemy, więc pomyślałem, że warto wspomnieć.
Próbowałem również z zapasowym kluczem (który nie powinien używać systemu bezkluczykowego?) i musiałem przejść przez proces ręczny.
Proces ręczny jest dość niewygodny (wygląda na to, że kradnę własny motocykl!), a dodatkowo planuję go sprzedać w najbliższej przyszłości, więc chciałbym to naprawić. Jeszcze raz dziękuję!
Dziś próbowałem włączyć mój GSX-R125 i z jakiegoś powodu niebieskie światło bezkluczykowego zapłonu nie włącza się, gdy naciskam klawisz raz, jak powinno, więc nie mogę przekręcić kluczyka. Mogę jednak włączyć mój motocykl, wprowadzając ręcznie kod mojego klucza, więc wspomniane światło i stacyjka działają, jak również sam przełącznik. Po uruchomieniu zapala się kontrolka silnika (i pozostaje włączona), a na desce rozdzielczej pojawia się również sygnał F I. Nie mam pojęcia, czy może to być spowodowane nierozpoznaniem komunikatora bezkluczykowego, problemem ze stacyjką, bezpiecznikiem... Komunikator ma baterie i właśnie zainstalowałem nową w motocyklu, myśląc, że to problem, ale bezskutecznie. Jakieś pomysły?
Zaledwie zeszłej nocy jeździłem nim i wszystko działało dobrze, chociaż miałem pilot do drzwi garażowych w tej samej kieszeni co komunikator bezkluczykowy. Instrukcja mówi, że to może powodować problemy, więc pomyślałem, że warto wspomnieć.
Próbowałem również z zapasowym kluczem (który nie powinien używać systemu bezkluczykowego?) i musiałem przejść przez proces ręczny.
Proces ręczny jest dość niewygodny (wygląda na to, że kradnę własny motocykl!), a dodatkowo planuję go sprzedać w najbliższej przyszłości, więc chciałbym to naprawić. Jeszcze raz dziękuję!