Suzuki GSXR Forum banner

Pass-knop

34K views 17 replies 17 participants last post by  usdm420  
#1 ·
Kan iemand mij hier wat licht geven? Ik heb net een 04 GSXR 600 gekocht. Ik heb de pass-knop op andere gixxers gezien, maar ik ben er een beetje verbaasd over. Ik neem aan dat het een linker knipperlicht is, maar ik kan me vergissen. De mijne zet de grootlichten aan. Klopt dit? Desalniettemin kan het me niet schelen wat het doet, want de hele assemblage gaat eraf, maar ik ben wel benieuwd. Bedankt voor alle feedback.

#4 ·
Voor zover ik weet, betekent het knipperen met de grootlichten op plaatsen als de AutoBahn dat je de snelle rijstrook moet verlaten of een boete krijgt. Europeanen zijn veel beter in het snelle/langzame rijstrookgebeuren dan wij, denk ik. Ik heb gehoord dat deze PASS-schakelaar daar vandaan komt. Ik denk echt niet dat het veel goeds zal doen in de goede oude VS, waar de gemiddelde bestuurder een sigaret in de ene hand heeft, een mobiele telefoon in de andere, en ondertussen met zijn SUV 10 mph te langzaam op de snelle rijstrook rijdt. Het enige wat de PASS-schakelaar kan doen, is die couch potatoe eindelijk over de rand duwen, en je zou die glanzende nieuwe 9 mm kunnen zien die ze net met een creditcard hebben gekocht :laughingr

Bestuurders hier in de buurt maken me echt gek. Hoe moeilijk is het om de snelheidslimiet te rijden?

#6 ·
Ik vind het hier best handig, laat ze weten dat je er bent, zelfs als ze erop staan ​​op de linker rijstrook te blijven, ze eindigen er niet mee je te raken als je rechts passeert...

#15 ·
XPointBlakeX said:
I also drive with them on all the time unless a situation like above is present, unless i am feeling like a dick :thumbup:
Ik doe het zelfs achter een kleine Civic...Ik ben een klootzak. :D Met het knipperen, zoals iemand al zei, weten niet veel bestuurders dat als je met je grootlicht knippert, het betekent dat je uit de weg moet gaan. Ik ben Europeaan en ik ben het gewend. Ik word gek als er iemand voor me op de snelweg op de linkerbaan rijdt en me niet laat passeren. De rechterbaan is voor zulke bestuurders en niet voor mij om ze in te halen. Mijn .2

#16 ·
Ik rijd in een Civic en shit, ik klap net de spiegel omhoog! Het kan fel zijn, maar ik weet dat die persoon opgemerkt wil worden!! Ik weet hoe het is, ik reed met de mijne eindeloos, tenzij ik met een andere rijder was. Die felle lichten verblinden je mederijder

#17 ·
Ik wou dat ze daar vaker voor zouden bekeuren... de LINKERBAAN IS ALLEEN OM IN TE HALEN... of in druk verkeer wanneer alle rijstroken toch al vol zitten... zelfs op mijn fiets ga ik uit de linkerbaan als ik niet aan het inhalen ben... zelfs als ik ruim boven de aangegeven maximumsnelheid zit. Het is een kwestie van common-fucking-courtesy.

IK WEET dat het ongelukken zou verminderen die worden veroorzaakt doordat mensen op elkaar botsen als mensen ALTIJD/alleen links zouden inhalen, maar het is onmogelijk met de bovengenoemde scenario's die zo vaak voorkomen... duhhh.

#18 ·
Ik wil de mijne zo ombouwen dat hij raketten afvuurt als hij wordt geactiveerd... ach ja, ik kan dromen... Hebben jullie Delta Force niet gezien?? hahahah

Eigenlijk dacht ik ERG serieus na over een manier om de lichten uit te schakelen als het wordt geactiveerd... een soort stealth-modus... hmmmm